אנחנו מבינים שלפעמים הקניה באינטרנט אינה תואמת את הציפיה שלכם ולכן אני מבקשים לדבר איתנו על זה לכל שאלה .ולהלן מדיניות האתר לגבי החזרות וביטול עסקה . בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יועברו לאתר באחד מאמצעי ההתקשרות המופיעים בתחתית התקנון.
- ניתן להחליף את התכשיט באריזתו המקורית במידה ולא נעשה בו כל שימוש, תוך 14 יום מיום קבלתו. נשמח להציע לך תכשיט אחר במקומו או זיכוי למימוש עתידי
- החזר כספי יינתן רק אם הלקוח יצר קשר להחזרת התכשיטים תוך 2 ימי עסקים מרגע קבלת החבילה, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ – הנמוך מביניהם
- ההחזר הכספי יעשה באמצעי התשלום שבו ביצע הלקוח את ההזמנה.
- במידה וההחזר, השינוי או הביטול יתבקשו לאחר 14 יום מקבלת ההזמנה, בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יתאפשרו בכפוף לשקול דעתו הבלעדי של האתר.
- החזרה, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהאתר המאשרת זאת.
- לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא התקבלה בגינם תמורה כספית מלאה , כגון מבצעים SALE מעל 20% או מתנות.
- במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו מפני שהלקוח התחרט (ולא עקב פגם או אי התאמה) ואושרו על ידי האתר:
- על הלקוח להשיב את המוצר לאתר כאשר הוא במצבו כפי שקבל אותו.
- לא נעשה במוצר שימוש מכל סוג שהוא.
- המוצר יוחזר בצירוף / הצגת חשבונית עסקה או הוכחת עסקה.
- העלויות הכרוכות בהחזרת ההזמנה תחולנה על הלקוח
- יגבו דמי ביטול בגובה 5% מסכום המוצר או בסך 100 ש״ח (לפי הנמוך מבניהם).
- בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981, לא תתאפשר החזרה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח על פי דרישות או מידות מיוחדות (כגון תכשיט שקוצר או הוארך וחריטה אישית לבקשת הלקוח).
- מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. במידה ולאחר בדיקת האתר המוצר ימצא תקין ו/או שהפגם נעשה לאחר קבלת הלקוח את המוצר כתוצאה של שימוש שאינו סביר, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת.
- האמור בתקנון ובסעיף זה כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.